Täällä sitä keikutaan vaan, aamulla taas herättävä laittaan laps kouluun (9v). Teini (17) lähtee omia aikojaan. Mä oon kateellinen Puolisolle kun hällä on niin hyvät unenlahjat.

Eipä ole Mammastakaan kuulunut tänään. Ryyppääkö vai ei. Tätä oon koittanu kuutioida kokoon että on hänen oma valintansa. Surettaa vaan kun pullo menee taas omien lasten ja lapsenlasten edelle. Mutta niin se on ollut aina. Ollaan koitettu Siskon kans kertoa miltä meistä tuntuu kun saa pelätä milloin on tosiaan juonu ittensä hengiltä. Itse kuitenkin päättää ja jos ihminen on sitä mieltä että ei juo liikaa niin se on vaan hyväksyttävä. Jos on viikossa enemmän kännipäiviä kun selviä niin eikö tuo jotain kerro?

Mulla on siis pojat 9v ja 17v. Äiti 66, isä kuoli 4 vuotta sitten. Sisko on pari vuotta nuorempi. Eläimiä meillä ei ole , kissoille ollaan Puolison kans allergisia molemmat mutta mun tekis kauheesti mieli koiraa. Tarttis vaan saada Puoliso lämpenemään ajatukselle. Rotu olis hänen mielestään metsästyskoira ja mä haluan toyvillakoiran :) Mitään rottaeläimiä tai jyrsijöitä meille ei tuu eikä varsinkaan matelijoita! Linnuista tykkään myös ja kaloista.

En oikein kunnolla harrasta mitään mut lukeminen ja musiikki on mulle tärkeitä. Tykkään näpräillä esim. kortteja ja vähän oon koittanu korujakin väkertää. Yritän potkia itteäni kokeilemaan vesijuoksua, ois hyvä selälle ja jos sais painoakin pudotettua ees vähän. Nuo insuliinit(KIN) lihottaa.

Joo. Nyt kone kiinni ja tyyny päähän.